[LUGOS] sshd -p <neko stevilo> ne dela

Ales Smrdel aless at veronica.fri.uni-lj.si
Mon Jun 6 12:18:15 CEST 2005

On Mon, 2005-06-06 at 10:03, Jure Koren wrote:
> ARGH! A ne bi dal vsaj FC3? Ni FC2 ze nevarno stara distribucija?
Z veseljem, vendar zaradi kompatibilnosti z nekim racunalniskim
prostorm to ne gre.

> To se ne dela tako. V /etc/init.d/sshd je rc skripta za delo s ssh
> streznikom, ki ti je tudi ni treba spreminjati. Beri naprej.
Saj vem, da obstajajo lepse resitve, vendar delam po principu
"don't fix it if it isn't broken"
> Najverjetneje zato, ker je firewall nastavljen tako, da dropa paketke.
> A ping deluje? V obe smeri?
V tem zajcu je grmel tic. Nisem imel dodanega eth0 pod trusted
devices, sedaj ko sem popravil, pa lahko uporabljam tudi druge
porte za ssh-janje.
> Najbrz ne, ce mreza na masini sicer normalno deluje.

> V /etc/services popravi vrstici
>
> ssh              22/udp    # SSH Remote Login Protocol
> ssh              22/tcp    # SSH Remote Login Protocol

> ssh              555/udp    # SSH Remote Login Protocol
> ssh              555/tcp    # SSH Remote Login Protocol
>
> Pa bo.
A je potrebno se kaj dopisati? Kolikor jaz razumem to stvar, naj bi
masina sprejemala povezave s porta 555, ne pa tudi s porta 22, ali
pa jaz to narobe razumem. Na port 22 mi namrec se vedno reagira.

Se oproscam za tezenje, lp

aless