[LUGOS] sshd -p <neko stevilo> ne dela

Jure Koren idiots at gmail.com
Mon Jun 6 10:03:26 CEST 2005

On 6/6/05, Ales Smrdel <aless at veronica.fri.uni-lj.si> wrote:
> Sem dobil nov racunalnik Athlon 64 3100+ in nanj instaliral FC2 za
> 32 bitne racunalnike. Vse deluje v redu, edini problem imam, da ce

ARGH! A ne bi dal vsaj FC3? Ni FC2 ze nevarno stara distribucija?

> nastavim ssh daemon na karkoli drugega kot 22 v rc.local npr.
> /usr/sbin/sshd -p 555

To se ne dela tako. V /etc/init.d/sshd je rc skripta za delo s ssh
streznikom, ki ti je tudi ni treba spreminjati. Beri naprej.

> stvar ne sprejema povezav od zunaj. Pri tem javi:
> ssh: connect to host <doticni racunalnik> port 555: No route to host.

Najverjetneje zato, ker je firewall nastavljen tako, da dropa paketke.
A ping deluje? V obe smeri?

> Ali ima kdo slucajno idejo, v cem bi lahko bila tezava?
> Te stvari so namrec ze delale na RH-jih od 6.1 dalje, pa tudi na FC2
> s Semproni in Opteroni. Ali je mogoce kaj v zvezi z driverjem za
> kartico, ki ni del FC2 distribucije, saj zahteva nvidiin driver?

Najbrz ne, ce mreza na masini sicer normalno deluje.

> Ze vnaprej hvala za vse odgovore in lp,

V /etc/services popravi vrstici

ssh              22/udp    # SSH Remote Login Protocol
ssh              22/tcp    # SSH Remote Login Protocol

ssh              555/udp    # SSH Remote Login Protocol
ssh              555/tcp    # SSH Remote Login Protocol

Pa bo.