[LUGOS] dual uplink & routing

Jure Koren idiots at gmail.com
Sun Jun 5 22:23:02 CEST 2005

On 6/5/05, Primož Gabrijelčič <primoz at gabrijelcic.org> wrote:
> Hja, če NATaš na OpebBSD/FreeBSD s pf-jem, potem imaš dve možnosti:

Ce pa z linuxom, pa:

ip route add default via gateway_od_isp_1 dev endevice1 table 1
ip route add default via gateway_od_isp_2 dev endevice2 table 2

ip rule add from 1.2.3.4/24 table 1
ip rule add from 1.2.3.5/24 table 2

Prvi dve vrstici naredita locene routing tabele, potem pa drugi dve
vrstici dolocita, kdaj se neka rec routa skozi tiste routing tabele.

V vsako routing tabelco moras vnest vse route, ki bi rad, da jih potem
tisto omrezje vidi, skratka ce hoces da 1.2.3.4/24 vidi 1.2.3.5/24
moras v table 1 dodat tudi route na to omrezje.

Potem samo se dolocis SNAT in ga obesis na -o endevice1 in bo vedno
natalo na tisti ip ko bo slo skozi tisti interface ven:

iptables -t nat -I POSTROUTING -o endevice1 -j SNAT --to ip_od_endevice1

Deluje tudi -j MASQUERADE, ce imas dinamicne IPje.