[LUGOS] dual uplink & routing

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Sun Jun 5 21:15:25 CEST 2005

On Sun, 5 Jun 2005 13:14:37 +0200
Jure Koren <idiots at gmail.com> wrote:

> Najlazji nacin, da to resis, je zelo dolg routing cache expiry. To ti
> lahko tudi bistveno poslabsa samo deljenje bremena med obe povezavi,
> ti pa kljub temu resi ta problem (a le za dolocen casovni interval, ki
> ga dolocis glede na to kaksen kompromis hoces).

Ja, nekaj takega imam v mislih.

Z nekaj googlanja sem nasel /proc/sys/net/ipv4/route/{min|max}_delay, ki je
opisan kot "Delays for flushing the routing cache" ... bom malo natweakal,
pa da vidimo.

Se vedno pa me zanimajo predlogi, kako bi dolocene masine routal ven vedno
po istem linku. Nekaksna staticna routa v kombinaciji z NATom? Je to sploh
doable?

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/