[LUGOS] Simobil EDGE

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jul 29 12:19:44 CEST 2005

On Fri, 29 Jul 2005, Metod Kozelj wrote:

> Stvar ni odvisna od telefona/data krtice, ampak od omrežja/operaterja.

To vem. Vem pa tudi točno zakaj sem to vprašak :) Predvideval sem da je
CardBus zadeva od Vodafona, nisem pa zagotovo vedel. Hec je v tem, da pri
teh strogo namenskih adapterjih pride zraven CD z dial-up programsko
opremo za "določene" operacijske sisteme. Jasno, tam notri potem odtipkaš
APN in nikjer ni nobenega govora o kakšnem init stringu ala +CGDCONT, ki
počne ravno to, da nastavi profile za različne APN-je. Pri telefonih
ponavadi zraven ne pride sw za dial-up ampak kvečjemu kakšen programčič za
backup imenika s telefona na PC :)

Samo po moje ima Janez APN profil že shranjen v nvram-u, če se mu pa
zadeva normalno autenticira?

lp,B