[LUGOS] Simobil EDGE

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Jul 29 09:40:55 CEST 2005

Howdy!

Blaz Podrzaj wrote:

>S katerim telefonom pa počneš tole?

Stvar ni odvisna od telefona/data krtice, ampak od omrežja/operaterja.

Ko telefon/data kartica (od tukaj naprej terminal) zahteva GPRS
povezavo, navadno v zahtevku omeni APN. Tako centrala ve, ali uporabnik
(SIM) ima pravico uporabe dotičnega APN ali ne. Če pa v zahtevku APN ni
omenjen, je stvar centrale, da odloči kaj in kako. Nekateri GSM
operaterji dovoljujejo uporabo ti. "default APN" in v primeru, da v GPRS
zahtevku APN ni naveden, se uporabi ta privzeti APN. Če pa operater tega
ne podpira, bo zahtevek za GPRS pač zavrnjen.

Ne vem, kako je stvar rešena pri simobilu. Zelo močno se mi zdi, da pod
Winblowsi APN *je* definiran znotraj tiste Vodkine aplikacije. Janez, če
imaš možnost, poglej tja med nastavitve ... Nekje bi to moralo biti
nastavljeno.

--
Peace!
  Mkx