[LUGOS] egroupware

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Tue Jul 26 08:01:30 CEST 2005

Pogledal sem si egroupware (www.egropuware.org) in naletel na nekaj problemov
(podobno kot pri phpgroupware). Ko izpolnim podatke za kreiranje header.inc.php
in vpišem še podatke za "domeno" (podatki za povezavo z bazo), kliknem
zapiši. Od takrat naprej vidim samo še prazno stran. Ko preverim
header.inc.php vidim, da je problem v tem, da se namesto podatkov o "domeni"
zapiše samo {domains}. Nekako sem uspel najti obliko zapisa za "domeno" in jo
ročno vpisal. Prišel sem do namestitve aplikacij. Ko izberem inšaliral vse,
se mi ponovno pkaže prijavna stran, to pa se ves čas ponavlja.

V log datotekah ne najdem ničesar. Mislim pa, da je problem v tem, da
uporabljam PHP5.

--

Klemen Humerca

 klemen at humerca.com