[LUGOS] fglrx in TV

Union union.kjesi at gmail.com
Mon Jul 25 22:50:10 CEST 2005

On 7/25/05, Janez Trenz <alte at aufbix.org> wrote:
> Je komu uspelo s fglrx gonilnikom prikazat uporabno sliko na TV? Vse kar dobim
> je črnobela in zasnežena slika. Poskusil sem vse PAL načine, celo SECAM in
> NTSC, pa je povsod podobno klavrna slika. Tudi s fireglcontrol sem nastavljal
> sliko, pa ni bilo nobene izboljšave.

Edin nasvet ko ti ga lahko dam je, da probaš uporabit odprte gonilnike
s tem patchem http://megahurts.dk/rune/tv_output.html. Morda bo
delalo.
Jaz mam 9100 radeona (r200), pa z fglrx gonilniki ne pridem nikamor
(na tvju je  so samo bele motnje, kot da bi mel napačno osveževanje
oz. resolucijo). Potem sem probal z vesa driverji, kjer deluje vse
normalno, vendar je prepočasno za gledanje filmov.