[LUGOS] sata raid

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 12 17:34:24 CEST 2005

Miran Žerak wrote:
> pozdrav,
>
> instaliram masino z 4-portnim sata II pci-x kontrolerjem,.. v biosu raid
> kartice sem naredil raid1 z dveh sata diskov.. In zdaj hocem
> linux(gentoo) instalirat.
> Ok, bootam livecd, mi prepozna kontroler(naloada dosti sata_* modulov),
> pod lspci je tudi :-p.
> In problem je, ne najdem/ne vem pod kaj mi je dalo ta raid v /dev..
> mislim, da bi na diska instaliral os.. /dev/sda ne obstaja.. nevem..
>
> zelo sumljivo se mi zdi; pri bootu, po loadanju modulov, dobim sporocilo:
> ">> Activating Device-Mapper raid(s)...
> [...]
Miran, sicer z raidom nisem imel opravka še nikoli, vsaj s sata
pod linuxom ne... . Poskusi bolj natančno (s kakim izpiskom
naprav informirati kolege na seznamu). Ni pa napak poskusiti tudi
katero drugo distribucijo, saj niso vse za vse.

Je pa delni odgovor na tvoj problem v niti z enakim imenom 16.5.2005.