[LUGOS] sata raid

Miran Žerak miran at zerak.com
Tue Jul 12 17:08:58 CEST 2005

pozdrav,

instaliram masino z 4-portnim sata II pci-x kontrolerjem,.. v biosu raid
kartice sem naredil raid1 z dveh sata diskov.. In zdaj hocem
linux(gentoo) instalirat.
Ok, bootam livecd, mi prepozna kontroler(naloada dosti sata_* modulov),
pod lspci je tudi :-p.
In problem je, ne najdem/ne vem pod kaj mi je dalo ta raid v /dev..
mislim, da bi na diska instaliral os.. /dev/sda ne obstaja.. nevem..

zelo sumljivo se mi zdi; pri bootu, po loadanju modulov, dobim sporocilo:
">> Activating Device-Mapper raid(s)...
no block devices found"

btw. se prvic srecujem z raid kontrolerjem in tudi distribucijo gentoo.

LP MIRAN