RE: [LUGOS] LaTex in slovenšcina

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Mon Jul 11 23:39:49 CEST 2005

>Babel sem uporabljal, vendar se mi je latex zmerom pritožil, da ne najde
prelomnih vzorcev (hyphenation patterns) za language slovene.

Ce se latex pritozuje, da se nima nalozenih delilnih vzorcev, jih moramo
vklopiti. To na obicajni distribuciji texa storimo tako:

1) da pozenemo program texconfig,
2) gremo pod tocko hyphenation
3) gremo pod tocko latex
4.a) odkomentiramo vrstico
slovene sihyphen23.tex
4.b) ce morebiti te vrstice se ni v nasi datoteki, jo dodamo in pred tem v
istem namestimo omenjeno datoteko sihyphen23.tex
5) z exit zapustimo program texconfig

Program bo avtomaticno pripravil vse formatne datoteke, ki bodo vkljucevale
slovenske delilne vzorce. Ko bomo naslednjic prevajali z latexom, se napaka
ne bo vec ponovila.

Lep pozdrav,
Ales