Re: [LUGOS] LaTex in slovenščina

igor kolar ike.lugos at gmail.com
Mon Jul 11 23:31:50 CEST 2005

Jaz v LaTeX-u brez težav uporabljam slovenske znake čšž, in to brez
raznih bližnjic ala "c, "s,  "z. Kolikor se spomnim, je treba
uporabiti paketa T2 (fonti) in inputenc (vhodni encoding). Babel sem
uporabljal, vendar se mi je latex zmerom pritožil, da ne najde
prelomnih vzorcev (hyphenation patterns) za language slovene. Ko
zbootan linux kišto (trenutno pod mizo), lahko pošljem header.

Po mojih izkušnjah se latex pod okni precej nerodno obnese. Samo to je
bilo več kot štiri leta nazaj.

Za predlogo za diplomo bi pa le prosil.
Hvala.
-i