[LUGOS] DNS zapisi

Igor Miskulin igor at miskulin.com
Fri Jul 8 15:35:23 CEST 2005

Hejla,

Hvala.

To sem pogruntal.

Imam pa težavo z eno domeno, recimo janko.com.

Čim je vpisana not, potem mi DNS ne vrača nobenega infota za njo. Čim jo pa izbrišem, mi pa vraša prave zapise.

Kje pa so sploh ti zapisi zabeleženi, mi ni jasno...

A mogoče to nastane zaradi tega, ker imam napisano v resolf.conf:

Search janko.com ?

Hvala in LP :),

Igor