[LUGOS] LaTex in slovenscina

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Jul 11 16:15:12 CEST 2005

Jure,

> Zivijo jaz uporabljam tole, da lahko direktno tipkam scz:

> \documentclass[a4paper,10pt]{letter}
> \ifx\l at slovene\@undefined
>   \@nopatterns{slovene}
> \adddialect\l at slovene()\fi
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage[slovene]{babel}
> \usepackage[latin2]{inputenc}
> \usepackage[dvips]{graphicx} % za uvoz slik eps
> \usepackage{color}      % Need the color package
> \usepackage{epsfig}

> LANG=en_US.UTF-8
> LC_ALL=sl_SI

> [...]

Ali si ti preprican, da uporabljaš unicode i.e. UTF-8? Pri poslanem delu
vzglavja ni ne duha ne sluha o tem. Kolikor vem, moraš za unicode uporabiti
posebne pakete. Sam pišem unicode besedila v Emacsu in primer vzglavja bi
bil (z uporabo paketa UCS)

\usepackage{ucs}
\usepackage[utf8x]{inputenc}
\usepackage[english,slovene]{babel}