[LUGOS] Patentna direktiva zavrnjena

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jul 7 00:36:45 CEST 2005

Ja, Jure štekam te,

in opravičilo sprejeto.  Sicer sem te že dovolj nadrl  v reply-to na
omenjeni poziv. Zadevo je pač potrebno avtomatizirat oziroma stestirat
skripte (kolikor je to možno) preden udarijo na net.

Samo pomislil sem, da je bila zadeva politično ali kako drugače
motivirana - lepo, da ni bilo nič takega. Podatki pa vseeno ne bi smeli
takole uhajati ]:<.

Sicer pa cool down, folks - kar je bilo je bilo. Spremeniti itak ne
moremo nič. Še enkrat, opravičilo sprejeto z upanjem na boljše delovanje
portala.

lp, JK