[LUGOS] Patentna direktiva zavrnjena

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Jul 6 18:51:27 CEST 2005

On 7/6/05, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> BTW: a je kdo od vas (ki ste že glasovali in potrdili glas na
> e-referendumu) tudi dobil tik pred glasovanjem  (cca 24ur) poziv, da ga
> potrdite? Meni je zgledalo kot phishing... .

Ne, jaz sem zajebal Subject. Se globoko opravicujem, ampak follow-up
bi bil se bolj zoprn in skodljiv.

Moralo bi pozivati k preverjanju podatkov, ne pa kakrsnikoli
potrditvi. Zato, ker so vsi ti podatki (javnih glasov, se razume) bili
predstavljeni evropskim poslancem in bi bilo narobe, ce bi notri bili
napacni priimki ali kaj podobnega.

Samo ga. Cizelj se je vzdrzala. Tega ji ne smemo zameriti, ker je
boljsa dobra direktiva, kot da direktive ni, je pa glede na njene
izjave zelo vprasljivo, ce bi glasovala z namenom onemogociti
softverske patente.

Se enkrat sorry.