[LUGOS] posvet o direktivi na UIL

Jure Čuhalev gandalfar at gmail.com
Thu Jan 27 15:53:41 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005 14:56:42 +0100, Jure Koren <idiots at gmail.com> wrote:
> Med debato je postalo ocitno, da nekateri verjamejo, da patenti
> spodbujajo razvoj, drugi pa ravno obratno. Jasno je postalo tudi, da
> se pravnikom zdi patentna zascita edini logicni nacin za zavarovanje
> ekonomskih interesov izumitelja, tuja pa jim je drza skupnosti, ki
> ustvarja prosto programje in zato ne razumejo najbolje njenih strahov
> in zahtev.

Moja osebna ugotovitev, ki sem jo potegnil iz tega posveta je da nimam
pojma kako se patente spodbija. Predstavniki UIL so nam stalno
razlagali o tem, da lahko patent spodbijam skoraj na vsakem koraku
(pri prijavi, po sprejetju, na sodišču .. še posebaj jim je bilo všeč
spodbijanje na sodišču). Vem približen postopek in ceno prijave novega
patenta a cene birokracije, ki je potrebna za spodbijanje mi ni preveč
znana.

Tako da bi predlagal en HOWTO (oz. link če že obstaja?) v katerem bi
bilo opisano kje se vse lahko spodbija patent in kako (katere
dokumente, katere obrazce, kakšna je cena vložitve pritožbe, ali rabiš
pravnika in ali dobiš denar nazaj, če uspeš spodbiti patent). Glede na
to da nam stalno ponujajo to možnost bi ne bilo napak jo preučiti in
ugotoviti kako lahko spodbijamo bogus patente tudi skozi to stran.

Lp

Jure