[LUGOS] Odgovor Uradu za intelektualno lastnino

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Jan 26 15:05:29 CET 2005

On Wed, 26 Jan 2005 14:08:59 +0100, Anze <anze at volja.net> wrote:
> Ko pa ze ravno pisem: mi lahko kdo pove, kje najdem besedilo direktive? Cca.
> 2 uri sem iskal po Internetu, pa sem nasel samo mnenja o direktivi,
> interpretacije (nasprotujoce si, seveda) in podobno. Recimo, da bi se rad
> pretolkel sam skozi speh - kje to najdem? Ali pa vsaj povzetek poglavitnih
> sprememb, ki jih direktiva prinasa (po moznosti brez podnapisov)? Rad bi si
> ustvaril svoje mnenje, ampak ne na osnovi izjav: "ta direktiva bo pokopala
> mala podjetja" in "ta direktiva bo pomagala malim podjetjem". Rad bi torej
> vedel, kaj pravzaprav pise v direktivi (brez interpretacij).

Predlog evropske komisije z 18. maja 2004 (z utemeljitvami):
http://europa.eu.int/eur-lex/en/com/pdf/2002/en_502PC0092.pdf

Mnenja, pripombe in popravki parlamenta s prvega branja, 24. sept. 2004:
http://www3.europarl.eu.int/dg7/doclegcons/data/pdf/2002/0047/EP-PE_TC1-COD(2002)0047-en.pdf

Predlog FFII:
http://swpat.ffii.org/stidi/javni/index.en.html

Predlog FFII za spremembe trenutne direktive, skupaj z utemeljitvami:
http://swpat.ffii.org/papers/eubsa-swpat0202/prop/index.en.html