[LUGOS] Programski patenti

Špela Kraner spela.kraner at neonatus.net
Wed Jan 26 05:52:04 CET 2005

Živjo!

Se popolnoma strinjam s tabo.
Vsa javna pisma, vse akcije smo posredovali tudi novinarjem: obema večjima tv
hišama in vsem večjim slovenskim časnikom/tednikom/mesečnikom.

Žal niso pokazali ravno zanimanja. Tudi posredovanje o kakšnih denarjih se pri
tem govori je težko, ker so to vse informacije iz druge roke brez virov. Bom
pogledala, če se da kaj konkretnega dobiti.

Če ti uspe prepričat novinarko, da smo "primerni" za na TV sem se pripravljena
vreči v "ta k mašne" s sabo vzeti še "ekipo" podučenih in kaj povedati.

Še opomba: Dopoldne sploh nimam časa. Pred 15.00 za ostali svet me ni.

Lep pozdrav!

Špela