[LUGOS] groza

Jure Koren idiots at gmail.com
Sat Jan 22 13:52:43 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 22:29:01 +0100, Gorjanc Gregor
<Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si> wrote:
> Evo, jaz sem poslal enega pa še vsem na našem oddelku. Ker
> delam v kmetijstvu, zelo dobro vem, da predstavniki s kmetijskega
> ministrstva niso kompetentni za programske patente.
> Ja tole res zelo zelo smrdi!

Ce imamo sreco in je novica (
http://kwiki.ffii.org/Cons0501FishPolandEn ) tocna, potem imamo nekaj
casa in lahko prosimo nase predstavnike v parlamentu in svetu EU, da
glasujejo za "zdravo" besedilo direktive. Ce ne, potem bo zgleda EPO
se nekaj casa lahko bril norce iz nas.

Tako in tako je g. Ellard grozil, da bodo dosegli "programske patente"
zlepa ali zgrda in da ce ne bo slo po tej poti, bo slo pa po kaki
drugi. V vsakem primeru si lahko zelo majhen odstotek gospodarstva od
programskih patentov lahko obeta smesno visoke dobicke in jasno je, da
bodo k temu potiskali, kolikor bodo lahko.