[LUGOS] groza

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Fri Jan 21 22:29:01 CET 2005

Evo, jaz sem poslal enega pa še vsem na našem oddelku. Ker
delam v kmetijstvu, zelo dobro vem, da predstavniki s kmetijskega
ministrstva niso kompetentni za programske patente.

Ja tole res zelo zelo smrdi!

--
Lep pozdrav / With regards,
    Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    email: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 17 888
Slovenia