[LUGOS] groza

JK joze.klepec at siol.net
Fri Jan 21 18:09:32 CET 2005

Blaz Podrzaj pravi:

>A ti spet nekaj ni prav? V čem je tvoj problem?

Sem že enkrat dovolj jasno povedal, da se z MS-ovo politiko ne strinjam.

>Poznam ljudi ki delajo tam
>in vem kdo jih sponzorira. Oni razvijajo zelo napredne aplikacije z
>uporabo najsodobnejših MS tehnologij, ki sploh še niso na trgu. Pri njih
>ni nič spornega.

So pač preskusna firma za MS, alfa/beta testerji. Najsodobnejša
tehnologija pa ni nujno vedno njihova. Jaz tega MaStodonta ne bi toliko
rešpektiral. Enkrat bo šel pit iz reke, popil bo majhen požirek, padel v
reko in zmrznil v blatu. Ampak vse kar nam ostane je - čakanje na veliki
dogodek.

>In to ni moje ugibanje ali predvidevanje ampak golo
>dejstvo, ki ti ga podajam tukaj in zdaj.

Od golih dejstev imam raje ženski spol.

lp, JK