[LUGOS] groza

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jan 21 17:30:34 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005, JK wrote:

> To (B) mogoče drži ali pa ne. Vendar oni so MS Certified Solution
> Provider - z drugimi besedami (lahko) nimajo lastnega razvoja, pač pa
> zanje (tudi) razvija MS. Zato bi bil vsak njihov patent rahlo sporen,
> ker bi bilo sporno tudi kdo je patent razvil.
> Poglejte si angleško verzijo njihove spletne strani.

A ti spet nekaj ni prav? V čem je tvoj problem? Poznam ljudi ki delajo tam
in vem kdo jih sponzorira. Oni razvijajo zelo napredne aplikacije z
uporabo najsodobnejših MS tehnologij, ki sploh še niso na trgu. Pri njih
ni nič spornega. In to ni moje ugibanje ali predvidevanje ampak golo
dejstvo, ki ti ga podajam tukaj in zdaj.

lp,B