[LUGOS] Transparentno urejanje enkriptiranih datotek

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Jan 21 09:51:00 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 09:35:03 +0100, polz <polz at aufbix.org> wrote:
> [...]

"transparentno" v tvojem kontekstu pomeni "komot" oz. "enostavno"
"enkriptiranimi datotekami" pa "kriptografsko varno"

To dvoje se bolj ali manj izkljucuje, ker je na koncu nevesci
uporabnik tisti, ki podatke najlazje in po dolocenih zakonih tudi
vedno, ko je to mozno, izpostavi najvecji mozni nevarnosti.

Sicer pa ja, kriptirani ramdisk bi bil zame ustrezno varna resitev. Ne
pozabit izkljucit ATX napajanja, da slucajno ne bi spomin ostal pod
napetostjo, ko pustis delovno postajo samo.