[LUGOS] Transparentno urejanje enkriptiranih datotek

polz polz at aufbix.org
Fri Jan 21 09:35:03 CET 2005

> Zanima me, kako izvesti transparentno delo z enkriptiranimi (gnuPG)
> datotekami. Kateri programi to omogočajo? Doseči želim naslednje:

Ugibam, da tega naprednejse aplikacije ne znajo.
Mogoce bi si lahko pomagal s cryptofs, morda celo v kaki
datoteki, mountani cez loop ? Ali pa bi bilo morda dovolj, ce
bi naredil 1 ramdisk, na katerem bi se obdelovali obcutljivi dokumenti,
ki bi jih potem uporabniki pac morali pazljivo enkriptirati in spraviti
na kak zaresen disk, ko zakljucijo z delom.