[LUGOS] Secure FTP

Anze anze at volja.net
Thu Jan 20 21:09:36 CET 2005

> Najboljse ti je da enostavno odpres ssh  in uporabljas kliente, ki
> govorijo scp ... temu se rece zavarovani FTP, zakaj bi na novo izumljal
> toplo vodo ;)

Na linku, ki si ga poslal, je nek "evaluation version" softvera - precej raje
bi videl open source varianto.

Bolj sem imel v mislih kaksen FTP tunneling over SSL ali kaj podobnega,
vendar ne najdem neke dobre dokumentacije o tem (ne vem pa se dovolj o tem,
da bi znal pravilno poiskati / vprasati ;). Pa se man stunnel pravi:

stunnel cannot be used for the FTP daemon because of the nature of the FTP
protocol which utilizes multiple ports for data transfers. There are
available SSL enabled versions of FTP and telnet daemons, however.

Zanima me, kaj priporocate?

LP!

Anze