[LUGOS] Secure FTP

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Jan 20 17:34:16 CET 2005

Najboljse ti je da enostavno odpres ssh  in uporabljas kliente, ki
govorijo scp ... temu se rece zavarovani FTP, zakaj bi na novo izumljal
toplo vodo ;)

Recimo :
http://www.ssh.com/support/downloads/secureshellwks/non-commercial.html

Zdi se mi da zadnje case vse vec FTP klientov zmore delati s scp oziroma
ssh ...

Iztok