[LUGOS] Sestevanje prometa

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Wed Jan 19 10:24:05 CET 2005

Hi.

ntop dela tudi pod Winsi. Je pa tako, da ntop gleda kaj se pretaka po
mrezi. Ti mu lahko dolocis protokole, ki naj jih opazuje, ntop pa ti
naredi fajn grafek.

Ce hoces gledati koliko je dolocen user pretocil stvari na preko IIS, si z
ntop ne bos mogel pomagati. IIS vsebuje dokaj fajn log za to monitorirati.
Sicer pa ce imas ISA server, uporabi le-tega.

Pri ntop me moti le to, da ce ga postavis na npr. gw / firewall masino, ti
enostavno steje dvojni promet (pac ves promet za masino C {npr. server}
gre preko masine B {npr. firewall} - promet je prikazan tako na C, kot na
B). Ce ima kdo kaksen hint kako se temu izogniti, naj kar z idejo na dan
;)

Lp,
Dezo