Re: [LUGOS] pptp na interno mašino

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Sat Jan 15 08:47:38 CET 2005

> Drugače imaš tudi na linuxu pptp server - PoPToP. Dela čisto v redu, moraš
> pa (vsaj jaz sem moral na slacku) dodat neke module za
> kompresijo/enkripcijo v kernel in na novo skompajlat ppp.

Sem poizkušal tudi s tem. Ampak mi je uspelo v tolikšni meri, da sem se
lahko zlogiral in pingal samo linuxa, nisem pa prišel naprej v interno
mrežno.
FW mi je v logih pisal (se ne spomnim točno) nekaj v stilu da se paket ne
zna vrnat v ta tunel ali nekaj podobnega. Verjetno bi se moral poglobiti v
kakšne rute.

> Aja drugače mislim da je GRE protokol 47 - sicer pa vidim da ti je že Miha
> odgovoril v prejšnjem postu.
>
> lp, Rok

Po tistem navodilu pa mi sedaj dela
Hvala