[LUGOS] Aplikacija za izdelavo glasila društva

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Thu Jan 13 22:28:45 CET 2005

V taborniškem društvu smo se odločili, da bomo na daljše intervale
izdajali nekakšno glasilo. Mene so jasno našli za tehnično realizacijo
zadeve:). Zanima me katero aplikacijo mi priporočate. Zadeva bo izšlaa
večkrat, zato bi bilo dobro, če bi se zadeva oblikovala po enem vzorcu,
ki bi bil prej določen. Ravno zaradi tega sem imel v mislih LaTex. Ali
je zadeva primerna? Kako zakomlicirano bi bilo izvest zadevo? Kakšne
aplikacije še priporočate?

lp,

JAnez