[LUGOS] Robusten SQL streznik na flash-u?

Anze anze at volja.net
Thu Jan 13 17:34:06 CET 2005

Zivjo!

> Hm, na koliko dni bos menjal flash?
> Ona mala skatlica v USB portu, verjetno? 2000 zapisov in fliknes stran.
> (Nisem probal, samo v bifeju so oni dan o tem govorili).

Flash bo v sami masinci in ga sploh ne bom menjal, razen seveda, ce bodo
kaksne tezave z njim.

> Verjetno je lepse takole:
> flash je "skoraj" read-only boot particija, /var itd imas v RAM.
> SQL vzames kaj majhnega, kar dela v RAM. Nekaj jih je, samo nimam linkov v
> glavi.

Ce ima kdo kaksno ime (za sql bazo v ramu), se priporocam.

Oziroma, ali kdo ve, kako avtomatsko vzpostaviti MySQL na izbrisano stanje na
zacetku? Verjetno bi lahko mountal ramdisk na /var/lib/mysql, potem pa pred
zagonom mysqla skopiral prazne baze na ta direktorij?

> Ce zmanjka elektrike, VES da nimas nic v bazi in poberes vse podatke z
> zaresnega streznika. Sicer pa imas UPS in elektrike ne zmanjka ;-)

Ce ne bo slo drugace, bom uporabil to resitev - vendar ne bi rad vsakic
vlekel dol podatka s streznika. Je pa res, da lahko cache-iram prejete
podatke na flashu in jih (ce je checksum v redu) znova povlecem v bazo - ja,
to bi slo... :)

> Dnevnike pobiras dol s kakim rsync vsako uro, ce pa kaj izgubis: pac
> izgubis.

Za dnevnike me ne skrbi prevec, ker jih zapisujem v tekstovne datoteke - s
primernim journaling sistemom na fs s tem ne bi smel imeti tezav.
Vsaj upam. :)

LP!

Anze