[LUGOS] Robusten SQL streznik na flash-u?

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Thu Jan 13 15:52:19 CET 2005

Hm, na koliko dni bos menjal flash?
Ona mala skatlica v USB portu, verjetno? 2000 zapisov in fliknes stran.
(Nisem probal, samo v bifeju so oni dan o tem govorili).

Verjetno je lepse takole:
flash je "skoraj" read-only boot particija, /var itd imas v RAM.
SQL vzames kaj majhnega, kar dela v RAM. Nekaj jih je, samo nimam linkov v glavi.

Ce zmanjka elektrike, VES da nimas nic v bazi in poberes vse podatke z zaresnega streznika.
Sicer pa imas UPS in elektrike ne zmanjka ;-)

Dnevnike pobiras dol s kakim rsync vsako uro, ce pa kaj izgubis: pac izgubis.

LP
Iztok