[LUGOS] Robusten SQL streznik

Anze anze at volja.net
Thu Jan 13 14:00:58 CET 2005

Zivjo!

Na nekem sibkem strojcku postavljam Linux, pa bi za nek (moj, custom-made)
programcek rabil SQL bazo. Sistem nima diska, ampak uporablja flash - cim
manj ga rabi, tem bolje. Predvsem pa nima zascite pred prekinitvijo toka - to
se sicer ne bo redno dogajalo, se pa bo vcasih zgodilo.

Glede samega operacijskega sistema me ne skrbi pretirano, ker bom uporabil
ext3fs, reiserfs ali kaj podobnega, skrbi pa me za podatke, ce zmanjka toka
med popravljanjem podatkov.
So InnoDB baze (MySQL) varne pred tem - v teoriji naceloma so, kako pa je s
tem v praksi? Ce niso, lahko kdo priporoci kaksno bolj robustno bazo?
Vseeno mi je, ce izgubim podatke, vendar moram to vedeti - vedno lahko namrec
zahtevam od streznika, da mi poslje nove.

Hvalezen bi bil za kaksen nasvet.

LP!

Anze