[LUGOS] info web stran!

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Jan 11 17:08:22 CET 2005

re

On Tue, 2005-01-11 at 14:15 +0100, slemo wrote:

> Naredu bom v windowsih xp, IIS server. Na stran pa moram postavit še
> neko stvar da se bodo lahko gostje na stran prijavili, pa ne vem a je
> treba kej naredit s (SSL protokol -in da bo viden pretok paketov je
> reku profesor.

jah .. sicer ne vem 'kaj treba poklikat na IIS serverju', vendar moras
vkolopiti SSL sejo (navadno tece na nekem visjem portu 443 (https)),
kjer potem streznik in tvoj brskalnik izmenjata certifikate itd ..

prav tako moras zgenerirati SSL certifikat za streznik .. lahko, da to
IIS sam naredi. Zal pa to ne bi vedel ..

> Stran tak znam postavit, delam z namo web editorjem. Pa ne vem al bi
> lahka gor postavu kr knjigo gostov al kej tazga, da se bodo vpisoval.
> Če ve kdo kok bi to naredu mi naj odgovori.

Jah .. na napacni mailinglisti to sprasujes IMHO. Kombinacija Apache-SSL
server + neke PHP skripte za knjigo gostov je dokaj trivialno.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #51:

Cosmic ray particles crashed through the hard disk platter