[LUGOS] info web stran!

slemo slemo01 at siol.net
Tue Jan 11 14:15:44 CET 2005

Zdravo! Nekaj me zanima. Za seminarsko za maturo morm nardit internet stran in server. Naredu bom v windowsih xp, IIS server. Na stran pa moram postavit se neko stvar da se bodo lahko gostje na stran prijavili, pa ne vem a je treba kej naredit s (SSL protokol -in da bo viden pretok paketov je reku profesor.

Stran tak znam postavit, delam z namo web editorjem. Pa ne vem al bi lahka gor postavu kr knjigo gostov al kej tazga, da se bodo vpisoval.
Ce ve kdo kok bi to naredu mi naj odgovori.