[LUGOS] FC2 & unable to handle kernel paging request

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jan 11 14:10:34 CET 2005

On Tue, 11 Jan 2005, Ales Smrdel wrote:

> Bom poizkusil prevesti kernel. Bi pa prosil za nasvet in sicer, ali bi
> bilo boljse prevajati najnovejso verzijo kernela ali naj prevedem to
> verzijo, ki je prisla skupaj z instalacijo. In v primeru prevajanja
> nove razlicice, kje bi jo lahko dobil (FC2 - zelja je, da ne pride do
> nadgradnje sistema zaradi kompatibilnosti sistemov). FC2 je namrec
> prva instalacija na ta dva racunalnika.

Moj nasvet je, da prevedeš vanilla kernel in ne tega ki pride s FC2.
Fedora kerneli so heavily patched in po moje je problem ravno v katerem od
teh patchev. Boš pa moral pazit na razne haklce kot so LABEL= in podobno.
Če ti bo vanilla kernel delal OK potem je to to, drugače pa boš mogel na
kakšnega novejšega lahko tudi starejšega, mogoče celo na 2.4.

Kaj pa imaš to zaeno mašino? Produkcija? Kakšno funkcionalnost kernela
sploh rabiš?

lp,B