[LUGOS] FC2 & unable to handle kernel paging request

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Jan 11 11:40:26 CET 2005

Zivijo se enkrat!

Sedaj sem pogledal se drugo identicno masino, ki je sicer manj obremenjena,
pa se dogaja isto, lahko sklepam, da prihaja do tezav zaradi software-ja,
saj je zelo majhna verjetnost, da bi v obeh primerih prislo do HW napake.
Bom poizkusil prevesti kernel. Bi pa prosil za nasvet in sicer, ali bi
bilo boljse prevajati najnovejso verzijo kernela ali naj prevedem to
verzijo, ki je prisla skupaj z instalacijo. In v primeru prevajanja
nove razlicice, kje bi jo lahko dobil (FC2 - zelja je, da ne pride do
nadgradnje sistema zaradi kompatibilnosti sistemov). FC2 je namrec
prva instalacija na ta dva racunalnika.

lp aless