[LUGOS] problem s streznikom

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Feb 15 19:42:40 CET 2005

On Tue, 15 Feb 2005 19:38:36 +0100, Simon Tutek <simon.tutek at volja.net> wrote:
>  Požarni zid:
>      man iptables
>    iptables -L
>
>  ali pa tvoj internetni ponudnik filtrira mrežni promet.
>  Poglej še /etc/hosts.allow in /etc/hosts.deny.
>
>  Pravtako poženi:
>  /etc/rc.d/init.d/network status

Pa popolnoma 100% ni problem v tem.

>  slemo wrote:
> Na redhatu 9 imam apache web server, mysql bazo in PHP portal. Vse skupaj
> imam na SSL povezavi.
>  Na svojem racunalniku v mozilli ko odtipkam moj IP naslov, ki je dinamicen,
> lepo deluje in mi prikaze portal. Spodaj pise da sem online.
>
>  Zakaj pa tega ne morejo videti drugi, ko vnesejo moj trenutni IP?
>  Ce kdo vnese IP mu zelo pocasi nalaga potem pa mu napise "refused
> connecting to localhost" oz. nekaj taksnega.

Zato, ker imas nekje absolutni link http://localhost/neki. Ker je
localhost "racunalnik, za katerim sedim", ne glede na to kje sedis, se
uporabnik XY seveda povezuje na njegov lasten racunalnik, ki pa zelo
verjetno nima spletnega streznika, zato se mu stran ne odpre.

Popravi povezave, pa bo delovalo.