[LUGOS] Hitrost lp0

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Tue Feb 15 16:19:37 CET 2005

Pred kratkim sem pisal o problemih z tiskanjem preko CUPSa. Zadeva
deluje OK s tem, da se tiskanje na tiskalnikih povezanih preko vrat lp0
izvaja zelo zelo počasi. Če isti tiskalnik (ki pač to možnost ima)
povežem preko USBja mi zadeva deluje OK (HPDeskJet895Cxi). Probal sem
povezat tudi drug tiskalnik preko lp0 a je bilo delovanje enako -
počasno (HP LaserJet 6P). Ta drugi tikslanik USBja nima zato nisem mogel
preveriti kaj naredi v tem primeru.

Prvo omenjeni tiskalnik HPDeskJet895Cxi sem probal priklopiti tudi na
drugo kišto (Gentoo z enakimi verzijami CUPSa), kjer mi deluje brez
problemov (preko LPT oz. lp0).

Nikoli se sicer nisem spuščal v delovanje lp (LPT), zanima pa me ali je
morda problem v hitrosti tega porta? Ali se da to kaj nastavljat? Kako?

Morda so te moje težave začetniške a rad bi jih shendlal oz. jim prišel
do dna :)

--
Aleš :)