[LUGOS] test RAID 1

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Tue Feb 1 09:04:21 CET 2005

Ravnokar sem usposobil Gentooja z RAID 1 pa se mi pojavijo dve vprašanji:
1. Ko se kista boota mi pri vzpostavljanju raida izpiše naslednje obvestilo
"sda3 has different UUID of sda4"
Na googlu nisem naletel na noben koristen odgovor v čem bi bila težava.
to je mdadm.conf
DEVICE /dev/sda*
DEVICE /dev/sdb*

ARRAY /dev/md0 devices=/dev/sda1,/dev/sdb1
ARRAY /dev/md1 devices=/dev/sda3,/dev/sdb3
ARRAY /dev/md2 devices=/dev/sda4,/dev/sdb4

2. Enkrat sem vmes naletel na en how-to za testiranje RAIDa, pa ga sedaj
nikakor ne najdem. Ali ima kdo kakšen uporaben link, da to reč malčk
stestiram. Sem namreč prvič to zadevo postavljal.

3. ker sem bol začetnik kot ne me zanima ali obstaja kje kakšpen log
boota (kaj vse se je naložilo,...) to kar ti na začetku izpiše

Pa hvala za pomoč!

Aleš :)