[LUGOS] Backup serverja

Linux User linuxuser at process.si
Thu Dec 29 14:24:15 CET 2005

No, tega še nisem delal, zato bi se priporočal za kak nasvet. Sistem se
po normalni poti zalaufa v runlevelu 5. Pri zagonu ponudi tudi možnost
failsafe, za katero se mi zdi, da predstavlja runlevel 1. Če izberem
failsafe, nekaj časa nalaga, potem napiše nekaj v smislu, da več ni
procesov v tem runlevelu in avtomatsko preide na runlevel 5, torej GUI
in vse ostalo. Če v konzoli napišem init 1, se zgodi enako. Naprej
ustavlja procese, nato takoj preide nazaj v runlevel 5.

1. Kaj tukaj narediti? In tudi, če uspem priti v runlevel 1, kako naj
remountam root particijo v read-only?

2. Kako pa pri drugi možnosti mountati kompresiran image na CDju (se mi
zdi, da je nekaj.img)?