[LUGOS] Backup serverja

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Dec 29 11:20:02 CET 2005

On Thu, 29 Dec 2005, Linux User wrote:

> Ravno ta SysRescCD skušam uporabiti, ampak kernel popaničari. Sedaj
> poskušam razne variante LiveCDjev, ki bi mi prepoznale diske, potem pa
> bi zagnal partimage. Doslej mi jih je prepoznal samo Mutagenix, ki pa
> začuda ni uspel prepoznati zunanjega USB diska, na katerega bi rad
> naredil backup.

No zdaj sem vse za nazaj prebral. Sorry ker nisem že prej... my bad.

Zadeva je relativno preprosta. Vsaka novejša distribucija trap-a
marsikateri boot parameter... recimo single, emergency in podobno. Lahko
zaženeš sistem tudi v običajen single user runlevel 1. V skrajnem primeru
z init=/bin/bash in potem na roke module nalagaš. Če nisi vešč tega in ne
veš za katere naprave naložiti kateri modul enostavno zaženi v runlevel 1
in po uspešni sistemski inicializaciji remountaj root paricijo v read-only
mode. Potem lahko brez problema zaženeš partimage... redirektaj ves error
output v /dev/null ali na kakšno drugo virtualno konzolo da ti ne bo vse
skupaj letelo na trenotno konzolo in si zmagal.

Če nimaš inštaliranega partimage-ja, naredi vse isto s tem da na koncu
mountaš SysRescueCD in če ima Mandriva cloop modul boš lahko mountal tudi
kompresiran image sistema na tem CD-ju. Narediš še chroot na mountani
image ter poženeš partimage....

lp,B