[LUGOS] Epson C46

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Dec 19 23:51:47 CET 2005

No, nabavil sem si Epsona Stylus C46 - cenovno zelo ugoden nakup (10K),
sploh za tisk barvnih strani v večjih serijah. Pod Fedoro in drugje dela
kot Epson Stylus C42UX/C44UX - oboje sem stestiral na pingu in se
obnese. Nekaterim deluje baje kot c62. Na <www.linuxprinting.org> je več
informacij. Za eno stran je treba imeti kar živce, čeprav nakladajo da
tiska 12ppm (od 12mpp do 12ppm gre hitrost v resnici), sicer je OK,
obnese se že standardni kvalitetnejši papir za laserje in fotokopirne
stroje.

Q no. 1: kdo ve, kako (s katerim programčkom) tej zadevici očistim
špricšajbe? Da o nivoju tinte ne govorim... . Če je na forumu kdo od
Avtere, lahko tudi pove, zakaj ni nobene  podpore za Linux, kaj šele za
Maca (četudi je to oglaševano na škatli!).

lp,

Jože

--

Lep pozdrav!