[LUGOS] unicode sloven's'cina

Gregor Leskovsek mavricek at gmail.com
Mon Dec 19 22:08:38 CET 2005

'Zivjo vsem - sre'cen bo'z'ic. Zanima me kako lahko v Javi pi'sem 'sumnike z
unicode kodo.  V bistvu me zanima koliko so kode 'sumnikov. Na primer 'ce v
HTMLju ho'cemo zapisati 'C zapi'semo 'C Č ali pa &268 Zanima me kako bi te
ascii kode pretvoril v unicode saj je ascii del enak. Sem pretvoril 268 v
'sestnajsti'sko predstavitev (beri: hex) 10C in probal \u010C pa tudi kar
\u0268 pa ne vrne 'C Č ja.
Prosim pomagajte me. Vnaprej hvala.

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive.
Peace refuge: htttp://users.skavt.net/~gleskovs