[LUGOS] VPN

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Dec 6 14:23:46 CET 2005

Howdy!

Aleš Curk wrote:

> Aha očitno smo z ADSL rešitvami še vedno v ..... no ja daleč od
> uporabnega.
>
> Govorim namreč o sheru *.doc zadev iz worda in podobno. Skratka z
> hitrostjo standardnega 1024kb/256kb je zadeva dokaj neuporabna. Al se
> motim?

Njah, ADSL hitrosti res niso nek supersonik, sploh glede na to, da je
povprečen .doc velik nekaj mega (torej bi s čisto bruto hitrostjo tak
fajl odpiral vsaj kakšno minuto). Skoraj večji problem je latenca, saj
je SMB protokol narejen malce grdo in letijo sem in tja relativno majhni
paketi, vsakokrat pa se čaka na ACK z druge strani.

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc