[LUGOS] USB kljucek linux in windowsi

xrado xrado at email.si
Fri Dec 2 07:20:47 CET 2005

si umount-al usb ključ preden si ga izklopi? ponavadi se v linuxih copy
na usb kljuc izvede zelo hitro, dejansko pisanje na usb ma nekoliko
pozneje, tako da ce ga prehitro potegnes vn, ni nic gorja, ali samo
polovica. Umount sporži da se podatki začnejo takoj zapisovati preden se
usb kljuc umount-a. malo nepraktično ampak deluje :-)

LP
rado.