[LUGOS] USB kljucek linux in windowsi

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 2 04:11:22 CET 2005

Jure Pečar pravi:
> On Thu, 01 Dec 2005 23:44:57 +0100
> Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
>

>> Tovarniško sformatiran na FAT16
>>

> In temu kar slepo zaupaš? :)

Čas bi že bil, stvar je malo večji EEPROM pa dizajnerski jesih gor.
> Pri meni to zgleda tako: potegnem zadevo iz embalaže, jo vtaknem v mašino,
> fdisk, zradiram ves junk gor, naredim eno ali dve particiji, mkdosfs -F 32,
> zabrišem embalažo v smeti in mimogrede opazim, da gor piše nekaj v stilu
> "Do not ever format your usb key" :)
>
> Vendar tako dela enako dobro na vseh sistemih ...
Good to know... :)

Pri meni o formatiranju ne piše nič, pravi le da podpira usb 2.0/1.1,
hot pnp, kernel od 2.4.10++, Mac OS 8.6++, Win98/SE/2000(driver),
windows ME/XP. Windows je takrat naložil gonilnik prek interneta.
Za cuker ima še security function, kaj pa vem kaj bi to bilo, ampak
verjetno je to to okoli česa se vrtiva.

Na Linuxu dela ko top, edini problem je ta, da si zapomne vse priklope v
hubu. Priklopim pa tja kjer je pač prosto.

Pozdrav,

Jože

--
pošta/mail: joze.siol(AT)siol.net