[LUGOS] intel 2915abg

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Aug 24 20:22:58 CEST 2005

On Wed, 24 Aug 2005, Borut Mrak wrote:

> Da razsirim vprasanje: Ali je kdo preizkusil intelovi minipci kartico 2915abg
> na kaksnem prenosniku, ki nima intelovega chipseta (v mojem primeru ATI)?

Sicer odgovora na tvoje vprasanje ne vem, kakor sem jaz zastopil so te
Centrino zadeve res nerazdruzljive. Me pa zanima nekaj. Zakaj za vraga bi
pa ti imel to kartico? Kaj ti nuca a? Tale a je pase se v Ameriki kaj sele
pri nas. Kje bos to nucal. Jaz konkretno sem imel z abg kartami samo slabe
izkusnje. Res da jih nisem preskusil na desetine ampak vse ki sem jih so
bile po domace receno v k****. Poleg tega so abg za 50% drazje od bg.
Cakamo na n in pa seveda wimax.

lp,B