[LUGOS] intel 2915abg

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Aug 24 14:51:40 CEST 2005

On Tuesday 23 of August 2005 22:13, Andrej Krevl wrote:
> [...]

Da razsirim vprasanje: Ali je kdo preizkusil intelovi minipci kartico 2915abg
na kaksnem prenosniku, ki nima intelovega chipseta (v mojem primeru ATI)?
Trgovci mi govorijo, da zadeva zahteva Intelov 915 chipset, ampak jim ne
verjamem, zdi se mi, da bi mi radi prodali tisto, kar imajo na zalogi.
Kolikor sem uspel prebrat o tej temi, je Centrino pac samo brand in
komponente v njem niso nerazdruzljivo povezane med sabo... Ali je mozno, da
je pri 2915 drugace in za delovanje res potrebuje 915?

Na zalost tega nima na zalogi noben od trgovcev, ki sem jih poklical, da bi
enostavno sel tja in preizkusil, ne bi pa brezveze kupoval necesa, kar mi
morda ne bo delalo.

lp,
Borut.
--