[LUGOS] vmware, debian in zaostajanje sistemske ure

Antencek antencek at volja.net
Fri Aug 19 19:52:15 CEST 2005

Živjo.

Mogoče sploh nima veze, ampak jaz sem imel podoben problem s
prehitevanjem sistemske ure z VMwareom v WinXP, kjer je laufal Suse.
Težava je bila na prenosniku s čudnim APMjem.

Moral sem nastaviti CPU speed v VMware v WinXP, da je Suse laufal normalno.
Na temle linku sem našel rešitev te težave:

http://www.vmware.com/support/kb/enduser/std_adp.php?p_faqid=1227

Res da je meni ura prehitevala, a morda bi tudi tebi to pomagalo.

LP,
Tomas